środa, 19 marca 2014

Reebok Crossfit ELEKTROMOC & Sznurowadło

Wczoraj spałem pod mostem. Dziś jestem na największym statku świata i pije szampana z jaśnie państwem. Życie to dar. Nie chce go zmarnować. Nigdy nie wiesz, jaka jutro przyjdzie karta, trzeba brać życie takim, jakie jest i sprawić by liczył się każdy dzień”. Przypomniałem sobie ten cytat z Titanica, kiedy ćwiczyłem dziś we wspomnianej ostatnio rozwalającej się fabryce. 
Wczoraj miałem okazję uczestniczyć w treningu w warszawskim klubie Crossfit ELEKTROMOC przy ulicy Żeromskiego, na którym firma Reebok zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję ubrań (relacja z eventu na fitlifestyle.pl), a dziś znowu w tej ruinie, gdzie najprawdopodobniej straszy. Możecie się ze mnie śmiać, ale przez cały trening miałem wrażenie, że ktoś mnie obserwuje, być może to przez tą scenerię niczym z horroru. 
 

Dzisiejszy trening skupiał się na eliminowaniu naszych największych słabości, czyli wspomnianego wcześniej wspinania się po linie.


Skupiliśmy się na przeszkodzie, która w naszym mniemaniu może sprawić najwięcej trudności w czasie biegu na Runmageddon. Trening składał się z dwóch części. Na początku wspinaliśmy się po samej linie na wysokość ok. 7m. W porównaniu do poniedziałkowego treningu, całkiem nieźle nam szło. W drugiej części próbowaliśmy opracować technikę pokonywania przeszkody o nazwie komandos. Polega ona na wspinaniu się na mur przy pomocy liny. Jest to nowy element naszych ćwiczeń i nie przypuszczaliśmy, że będzie to trudniejsze niż wspięcie się na samą linę. Może dlatego, że ściana, którą wybraliśmy jest gładka i nie ma możliwości oparcia stóp, ponieważ od razu buty się ześlizgują. 


Takie utrudnienie może wyjść nam na dobre, ponieważ jeśli opracujemy właściwą technikę i nauczymy się pokonywać gładki mur, lepiej nam będzie wspinać się później na przeszkody, gdzie jest możliwość podparcia nóg.
W związku z tym, że wczorajszy trening crossfit i dzisiejsze wspinanie po linie nieźle dało nam w kość, najbliższe dwa dni musimy poświęcić na regenerację. Dlatego kolejne ćwiczenia będą kładły nacisk na wzmocnienie mięśni brzucha i nóg. 


CDN...

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń